Pages

Tuesday, July 10, 2012

Kuantan - Rojak Taman Gelora

Dah lame x mkn rojak nieh...
dah bertahun2 dah..
rasenye dulu memang ade rojak ayam je...

sekarang nie dah macam2 ade...
Rojak Udang
Rojak Sotong
Rojak Lempong (paru)
Rojak Ketam
Rojak campur

Tp yang beshnye mesti la kuah dier kan..x kire la letak ape...kuah dier memang the beshh..

    Nie rojak udang...
memang terbaek la..
udang dier banyak giler..
sampai cucur kat bawah tu pon x nampak..
ade dlm 10-12 ekor rasenye..
besar2 plak tu..


nie dah makan sikit pon still banyak lg

nie rojak ayam..
xnampak ayam sbb kuah dah menutupi ayam..hehe..


rojak sotong x sempat nak tunjuk..
sampai jer...semua org merase..x sempat nak tangkap gambor...hehe
rojak sotong tu bukan mcm sotong kering tu..
nie dier gune sotong yang biase tu..pastu dier goreng tepung..
memang walaaa la...


harga pon sgt berbaloi2...
yg rojak ayam x ingt harga dier..
tp rojak sotong ngan udang 
baru RM8..

Kire murah la sbb udang ngan sotong dier sgt banyak dan semestinye sodapp hingga menjilat jari tgn..hehe


itu saje dr jalan-jalan mentekedarah..sekian...hehe

3 comments:

  1. huhu...ain bwk atie pusing kl ek..hehe

    ReplyDelete
  2. haha..ok2x nnti kita cari masa ya syg...

    ReplyDelete